Łukasz Chmaj

Audytor, konsultant, trener, specjalista w zakresie kształtowania logistyki oraz zarządzania zmianą w ujęciu procesowym, techniczno-informatycznym i personalnym.

Ekspert w dziedzinie optymalizacji procesów logistycznych, projektowania oprogramowania wspomagającego logistykę oraz pełnego zagospodarowania magazynów dla firm działających w modelu B2B, B2C i e-commerce. Wielokrotny prelegent i trener w obszarze tworzenia i wykorzystywania innowacyjnych rozwiązań w logistyce. Od 18 lat związany z optymalizacją łańcuchów dostaw i projektowaniem rozwiązań logistycznych dla wiodących polskich sieci sprzedaży detalicznej, hurtowej i przedsiębiorstw produkcyjnych.

Obecnie dyrektor logistyki w Apteka Gemini, lidera wśród aptek internetowych w Polsce. Podczas pierwszych 6 miesięcy pracy, zwiększył efektywność podległego mu 1000-osobowego zespołu o 85%.

Zarządzając logistyką w Intersport Polska S.A., zaprojektował i wdrożył automatyczny magazyn, wykorzystujący technologie Miniload, RFID, EPC Global. Obiekt ten, jako jednen z najnowocześniejszych magazynów w branży turystyczno-sportowej w Europie, uzyskał wyróżnienie Polskiego Towarzystwa Logistycznego.

Jako dyrektor logistyki w W. Kruk S.A., przy wsparciu stworzonego przez siebie zespołu, stworzył od podstaw logistykę firmy w czasie 5 miesięcy, a następnie przeniósł całokształt infrastruktury i operacji z Poznania do Krakowa w ciągu 3 dni, przy zachowaniu ciągłości wszystkich procesów.

Właściciel i wiodący konsultant w firmie doradczej CHMAJ Group świadczącej kompleksowe doradztwo logistyczne dla firm o zróżnicowanym profilu działalności. Specjalizuje się w optymalizacji procesów logistycznych oraz projektowaniu i modernizacji magazynów. 

Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas prowadzonych przez siebie szkoleń i konferencji, a także wykładów dla studentów Politechniki Gdańskiej oraz Sopockiej Szkoły Wyższej, gdzie jako ekspert prowadzi zajęcia z zakresu projektowania magazynów i systemów logistycznych.

Łukasz_Chmaj_edited.jpg
 
 
Jana Pieriegud_edited.jpg

dr hab. prof. SGH

Jana Pieriegud

Inżynier i ekonomista transportu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem działalności w sektorze B+R, przygotowaniu analiz rynkowych oraz doradztwie strategicznym dla biznesu i administracji publicznej. Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor w Instytucie Infrastruktury, Transportu i Mobilności SGH. Założycielka własnej firmy „Jana Pieriegud Wiedza i Pasja”.

Zajmuje się technologicznymi i ekonomicznymi aspektami rozwoju systemów transportowych i logistycznych oraz ich wpływem na gospodarkę, społeczeństwo i środowisko. Przygotowuje opinie na zlecenie instytucji państwowych (m.in. NCBR, CUPT, UTK, Ministerstwa Klimatu, Ministerstwa Cyfryzacji). Opublikowała szereg raportów i publikacji dotyczących strategii rozwoju transportu kolejowego i intermodalnego w Polsce. Specjalizuje się w analizie rynków, konkurencji i interesariuszy na potrzeby strategicznego wywiadu biznesowego. We współpracy z otoczeniem biznesowym opracowuje raporty branżowe.

Jako niezależna ekspertka ocenia innowacyjność projektów zgłaszanych przez przedsiębiorców i konsorcja w ramach konkursów ogłaszanych przez agencje wykonawcze, takie jak: NCBR, NCN, Austrian Research Promotion Agency (FFG), a także European Research Executive Agency (REA) i Climate, Infrastructure and Environment Executive Agency (CINEA) przy Komisji Europejskiej.

Jest autorką i współautorką ponad 150 publikacji, współredaktorką serii monografii poświęconych przyszłości sektorów infrastrukturalnych. Od wielu lat publikuje na łamach „Eurologistics”. Od 2012 r. działa w kapitule „Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu i Produkcji”. Od 2015 r. jest członkinią Komitetu Naukowego Shift2Rail – europejskiego programu badań i innowacji dla transportu kolejowego oraz Rady Naukowej Fundacji Pro Kolej, a od 2019 r. kapituły konkursu UIC Digital Platform Award.

 

Jej pasją jest fotografia. Prezentowała swoje prace podczas wystaw fotograficznych.

 
dr_Mirosław_Antonowicz.jpg

dr Mirosław Antonowicz

Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

dr n. ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, certyfikowany „Senior Logistics” European Logistics Asociates Bruksela, certyfikowany Chartered Fellow (FCILT) - The Chartered Institute of Logistics and Transport UK; trener biznesu. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego – Kolegium Finansów i Zarządzania, adiunkt Katedry Marketingu, kierownik Studiów Podyplomowych w ALK w zakresie zarzadzania logistyką, zarządzania zakupami, transportem i spedycją oraz zarządzania łańcuchem dostaw. Opiekun naukowy certyfikowanych studiów magisterskich w zakresie logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw Akademii Leona Koźmińskiego. Dyrektor Centrum Naukowo-Biznesowego (LPC) w zakresie logistyki, transportu i zakupów. Były wieloletni menedżer sektora transportu, członek rad nadzorczych spółek kapitałowych, członek Polskiego Towarzystwa Logistycznego i Stowarzyszenia Menedżerów i Ekspertów Transportu Szynowego w KIG. Były ekspert i członek Sekcji Logistyki i Procesów Transportowych Komitetu Transportu Polskiej Akademii Nauk.

Autor i współautor wielu ekspertyz i analiz w zakresie w zarządzania transportem, logistyki, biznesplanów i strategii firm, strategii marketingowych i rozwojowych spółek, analiz rynku transportowego. Autor koncepcji doradczych w zakresie analizy wartości, produktywności, programów restrukturyzacyjnych funkcji, działów i całych organizacji. Autor ponad 200 artykułów naukowych z zakresu zarządzania, transportu, marketingu, logistyki

 
_DSC5728 copy.jpg

Peter Duwel

W ciągu 23 lat swojej kariery kierował operacjami logistycznymi i zakupowymi dla międzynarodowych firm w Europie i Ameryce. Karierę zawodową rozpoczął w firmie Raben, gdzie odpowiadał za rozbudowę sieci i wdrożenie Szybkiej Paczki (obecnie GLS Polska). W firmie Philips zarządzał działami zakupów dla transportu dla wszystkich fabryk w Europie Środkowo-Wschodniej, a później został globalnym menedżerem ds. zakupów dla kontraktów 3PL. W Reckitt Benckiser był odpowiedzialny za przetargi i operacje transportowe dla wszystkich europejskich fabryk, a po przeniesieniu się do USA zarządzał operacjami logistycznymi w Ameryce Północnej. Po powrocie do Europy pracował dla firmy Amazon, gdzie zaprojektował i zaimplementował dedykowane flotowe operacje ze słynnymi niebieskimi przyczepami Amazon, a następnie odpowiadał za planowanie i operacje transportu „middle mile” w Europie, zarządzając zespołem ponad 500 osób . Niedawno postanowił wykorzystać tę rozległą wiedzę do założenia własnej firmy konsultingowej - XTL Consulting, w której oferuje usługi w celu usprawnienia procesów logistycznych, wyboru i wdrożenia logistycznych rozwiązań informatycznych, wspierania procesów przetargowych. Wykonuje również projekty benchmarkingowe.

 
grzegorz urban.jpg

Grzegorz Urban

Dyrektor w dziale Strategy & Operations PwC, lider zespołu doradztwa transportowo-logistycznego

 

Przeprowadził liczne projekty związane ze strategią i nowoczesnymi usługami dla sektora transportowo-logistycznego. W swoim zespole opracowywał unikalne podejście do modelowania sieci logistycznej oraz identyfikacji szans biznesowych za pomocą analiz Big Data. Przed dołączeniem do PwC był dyrektorem ds. marketingu i zarządzania przychodami w UPS.